Sista dygnet

Igår slutade jag jobbet klockan 18, T-banan hem, fort skulle det gå att göra sig i ordning för att senare ta trikken ner till Jernbanetorget och sedan vidare med bussen till Telenor Arena där vi skulle se på Robyn. Det vart jag, Hultan, Dennis och Kine. Sittplatser är otroligt underskattade anser jag, tusiken så skönt det var! Men det var ingen vanlig konsert med Robyn, utan det vart tioårig födelsedag för flygbolaget Norwegian så det vart en hel show med massa norska artister som jag aldrig någonsin hört talas om, förutom Maria Mena då, hon vart där hon också! :D Kunde bara inte släppa tanken på att vi gick på en föreställning, med programledare och allt, för att fira ett jäkla flygbolag som fyllde tio år, haha låter helt random i mina öron.
 
Men vi hade en skitbra kväll, efter konserten så gick vi hem till Linnea, drack lite vin och gick sedan vidare ut. Hemgång klockan halv tre ca, jag sov inne hos Dennis jag, vi somnade till nya American Pie filmen, så ett par goa skratt innan läggdags. 
 
Besökte Jossan och Emilia vid 18-tiden och åt lite tacos och tittade på Bridget Jones. 
 
Nu kom jag precis hem, nyduschad och ska lägga på ansiktet för en tur ner till byn. 
Syrran lade upp lite bilder på fejjan från 2 av hennes 3 gånger i Oslo, dock på ingen tillsammans på oss två. Förutom den fulajäkla bilden som jag inte lägger ut här! :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0