jajajjaj

Jag älskar att gå ut på söndagar! Speciellt när man somnade runt klockan 22 i lördags, kände jag att jag hade en utgång att ta igen.. Så klockan 14 igår var jag på personalmöte med nya jobbet som jag börjar på på onsdag. Tror det kommer bli skitbra verkligen, satt där i sån 3 ½ timme så efterråt blev hela jobbgänget bjudna på mat och öl på Fridays, efter två öl och god mat mötte jag Tuva på the dubliners. Hon hade personalavslutning med sommarens bar ute gäng, och där kom jag, haha, vi hade himla trevligt, jag var totalt opyntad och det var otroligt skönt. 
 
Nu äter jag lite frukost, och taggar till jobb klockan 16 (: 
 
Jag och söta Vilde, Tuvas syster som ser nästan likadan ut :D
 

Kommentarer
Postat av: Sessan

Uppdatera meraaaa! Hångel

2012-09-16 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0