hääääääj

Haha ligger och skrattar lite åt mig själv.. Ligger sjukt bakis i sängen, ensam, denna söndags "morgon". Tänker att jag ska sätta igång lite musik, och första låten som spelas är "Till som ensamma" av Mauro Scocco. haha givande, otroligt givande.
 
Ja men igår vart jag sjukt otaggad på dagen, jobbade till klockan 13, och ja, det är väl största andleningen till att jag inte uppdaterar så ofta, jobb,jobb,jobb. Startar inte ens datorn när jag kommer hem, orkar inte, vill bara gå och lägga mig, läsa lite, sen slockna. Men jag gillar det, det är en skön känsla att vara utmattad, det har jag inte varit på läänge :) Men kvällen började närma sig, jag tog mig en dusch, vilket var på tiden. Tuva hör av sig klockan 21 och jag drar på mig kängorna och möter henne och hennes vän Anders. Vi började på Dirty Cow, vilken var en flopp. Men underhållande dock. Säger inte mer, hähähä. 
 
Vi drar oss till Dubliners, vilket numera kommer vara vårat ställe efter att bar ute är stängt för denna säsongen, eftersom Tuva känner vakterna och lilla jag kommer in, även om man egentligen inte har åldern inne. Otroligt mysigt, med irlänsk livemusik och mängder av öl. Vi satt där ett par timmar, och klockan blir typ 01,30, då går vi till efterfest baren Jones. Så jäkla bra ställe egentligen, sjukt lång kö, men eftersom vi har VIP kort kunde vi gå före och krpa fram till baren, haha såna jäkla glidare! tar sedan en cykkeltaxi ner till jernbanetorget och bussen står och väntar på mig. Där skills våra vägar, jag åker hem, ska köpa bolle på macken som ligger vid oss, möter mange och jeppe som vart ute och svirat. De hade köpt baguett, vilket jag av någon anledning inte köpte, trots än att jag ville ha det. Jesper är väldigt berusad, lägger sig i sngen med sin halva baguett då han inte kan äta upp hela. Jag stjäler baguetten och springer därifrån, visste att han ändå inte skulle orka ta sig upp ur sängen, haha otroligt ond!
 
Idag ska jag inte lyfta ett finger, jag ska ligga här, och njuta av att vara ensam och hungrig. Men imorgon blir det jobb, börjar klockan halv sju, jobbar dock bara till 14, sen på eftermiddagen kommer jag möta Hultan och Felle, vi ska sova på hotell. Jäkligt niice. Felle jobbar på hotell och de ville att någon skulle övernatta där, för att kolla hur servicen fungerar, hur frukosten är och väckningen är bra osvosv.. Kan man säga nej till ett sånt erbjudande? En gratis natt på hotell, med hotellfrukost?! Gör allt annat än klagar på Oslo livet liksom :) 
 
Så SessanJävel där fick du dig en sjuk uppdatering, hoppas att denna lockar dig ännu mer till att komma hit och att du längtar ;) Och Sessan ska förövrigt flytta in här, och kommer nästa vecka, så då vet alla det, vilket jäkla gäng vi blir, inte en lugn stund, det glädjer mig.
 
Nu ska jag fortsätta mitt softande och ni på andra sidan skärmen får ha en otroligt fin dag och jag önskar er alla lycka i livet.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0