En natts hårt jobb på hotell

Måste berätta lite kort om vår hotell vistelse, men jag vet att när det börjar krypa i fingrarna kommer det inte bli så kort........
 
MEN, Felicia som bor tillsammans med Hultan, hon jobbar på hotell, och det hotellet behövde någon som bodde där under cover och bedömde servicen. Vi skulle vara ganska jobbiga kunder men hade en lista att gå över, detta är vad jag minns. 
 
- Checka in, hälsar personalen dig välkommen, tittar de dig i ögonen?
 
- Ni kommer till ett rum ni inte är nöjda med, byt rum, gärna till sviten.
 
- Ät i resturangen, frågar servitrisen er om kaffe och desert?
 
- Ring till receptionen från rummet, klaga på rumstemperaturen, får ni beskrivelse på hur ni höjer/sänker den?
 
- Gå ner, ta en drick i baren, får ni den drink ni väljer?
 
- Ring och kolla om roomservice, evetuellt beställer ni något. 
 
- Beställ väckning, ringer de när de ska?
 
- Bedöm frukosten.
 

Ja, det är väl de uppdargen jag minns, och vi var liksom på jobb, vi var tvugna att göra detta, vi kunde inte bara välja.. Vår vistelse gick på nästan 3000 spän, vi fick det gratis :)
Efter vi ätit förrätt, huvudrärr, desert, gick vi upp på vårt rum. - Orkat vi verkligen gå ner och ta en drink?
 
Haha så sjukt att vi ens tvivlar på det, när vi får det helt gratis? 
 
Ja, det var en väldigt bra natt, oc det var väldigt mysigt,, tror aldrig mer jag kommer göra något sånt här, den chansen kommer nog aldrig tillbaka, värt varenda öre ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0