Sköna maj, välkommen.

Underbar dag i solen. Underbara lediga dag. Underbara dag att slå igen lite tid. Vaknar i förmiddags av en march som vart nprecis utanför fönstret. Stiger upp, och Niklas ringer väldigt lägligt, så sticker till honom, sitter uppe på hans takterass och dricker vin, egentligen alldeles för mycket för att vara mitt på dagen, haha men det var mysigt mitt ute i en stekande sol.
Sen ska han jobba lite hemifrån så då stikker jag till Sanna Mingotti som också kommer i från Ronneby och umgås med henne och Lovisa. Så satt vi uppe på deras takterass och lapade sol. Avslutar med massa avsnitt av O.C, tider det.
Och igår firade jag Vahlborg hemma hos Lovisa och Jompa och bara tog det lugnt och tittade på några avsnitt av karatefylla. haha så det vart en bra Vahlborg, lugnt och mysigt.

Fann en bild i kameran på människor som inte tog det lugnt igår iaf, Calle Westrup som njuter av livet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0