Kära dagbok

Idag sov jag till klockan 12,30, det var inte länge för att vara mig. Så gick upp, fortsatte packa lite och åkte sedan bort till Ruad, killen som bor i vår lägenhet just nu, och så tog jag lite dit grejer, ska nog flytta dit lite till sen när han hör av sig senare ikväll.
Igår var det 17 Maj, och det var den största anledningen till att jag stannade kvar denna veckan, det ångrar jag inte, för nu fick jag se hur Norge verkligen firar sin födelsedag. Jag gick runt på Karl Johan där det var ca 40 000 människor, jag såg kungafamiljen stå och vinka osv. Det var mitt mål när jag startade längst ner på gatan. Men sen när jag nästan är högst uppe så blir det alldeles för tajt och jag väljer att svänga av. Och då möter jag Calle och Mattias, så himla sjukt att jag lyckades stöta på dom när jag gick där, bland så många människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0