Igår sa jag opp meg

Inte før att jag ska flytta tillbaka till Ronneby, kommer aldrig flytta till Sverige så længe moderaterna styr :) Men inget politiksnakk, nej, jag ska ju på semester i Turkiet en vecka, dær jag aldrig varit førr. Sen semestrar jag runt lite hemma i sommar, Øland, Borlænge och mer Øland. Sen Tar jag mitt pick och pack igen, søker nytt jobb och børjar om på nytt :)
I ny lægenhet då dessutom, glad tjej som kommer från føreningen.
Men ser så mycket fram emot att komma hem! Fina lilla Kallinge, min fina lilla hund och min fina familj och underbara vænner. Planerar att vara i Ronneby tills jag blir blir trøtt på det.
Ska idag också till nya lægenheten och ge handpenning från oss alla fyra, sen kan vi flytta in førsta Juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0