10 saker du kanske inte vet om mig

1. Jag har bara varit kær en gång
2. Jag søg på tummen till det att jag var 14 år, då skaffade jag løsnaglar och det var inte behagligt att ha något vasst som petade mig i gummen, så då slutade jag, och det var på tiden.
3. Jag kan inte ljuga
4. Jag skarttar MINST 10 gånger varje dag, vid olika tillfællen
5. Jag suger på att teckna
6. Jag anser att man inte kan få en bættre uppvæxt æn det jag haft.
7. Nær jag fyllde 6 fick jag ett marsvin som hette Kajsa, hon dog nær jag var 10 och jag græt hela dagen.
8. Jag har alldeles før lætt før att lita på mænniskor
9. Jag gråter næstan alltid i filmer
10. Jag mår dåligt nær jag tænker på Fredrik Reinfeldt

Kommentarer
Postat av: sessan

haha du är så söt!!

2012-03-21 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0