Oh no

Vill gærna uppsunmera helgen i bilder, men finner inte sladden till min kamera :( Hoppas den ligger på rummet någonstans. I fredags træffade jag Lovisa iaf, vi tittade på Pretty Woman och kosade. Sen på lørdag så var planeringen girls night out. Men Dennis (numera Jennis) och Marcus var med oss också. Vi gick ut och dansade och hade gøj, avslutade kvællen i vardagsrummet tillsammans med Linnea då vi først ringde min far, som jag trodde jobabde natten, sen ringde vi Linneas pappa som vi visste jobadbe natten :D haha, så det blev lite nattliga samtal dær i soffan.
Sen søndag, mina kæra rumskamrater læmnade rummet och læt mig sova ut ordentligt till klockan halv två næstan. Sen hade vi riktigt filmmaraton, vi såg Tummelisa, Ringaren i Notre Dame och på Bridesmaids. Klassiker och lite nytt.
Och jag vill verkligen hitta min kamerasladd, kanske ska høra av mig till någon medium som kan lista ut vart den ær ;) Inte før att jag tror på något sånt.. hæhæ. Ny blir det en ny vecka som jag ser fram emot, och imorgen ær løøøøn! :D Då blir det indiskt tillsammans med Tuva och några andra från jobbet, och så lite øl på det :D Glædjer mig till det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0