Börjar om från början

Efter två månaders semester, förflyttade jag mig tillbaka till Oslo. Jag hade sån himla tur, Malin och Cajsa skulle nämligen till Göteborg igår så jag åkte med dom, sen tog bussen från terminalen i Göteborg. Istället för att först åka ner til Malmö med tåg och sedan åka upp igen med buss. Sen visste jag att Tuva skulle möta mig på statjonen, men bussen var lite tidig och ingen Tuva såg jag. Så jag tänkte att jag skulle gå och möta henne, så jag går mot Brugata, och där fyller jag på min telefon och ringer henne. Då stog hon på statjonen och väntade på mig.
 
Så jag går istället (med all jäkla packning) till jernbanetorget där jag får syn på min bästa bästa Tuva. Vi blev lika glada av att se varanadra. Vi satte oss på bussen mot Bar(e) Ute. Haha trodde jag något annat? 
 
Efter en timme och ett par öl så ringer vi en vän till Tuva och vi sticker dit hon är, där träffar vi även Olof, min gamle chef, haha. Jag kunde typ inte sluta le, hade sån kramp i kinderna när jag kom hem och skulle sova sen. Åker till Oslo, träffar underbara människor som jag saknat och sen hem och lägga sig i en underbart skön säng (med bäddmadrass till och med). Detta är jag inte van vid när jag åkt från Ronneby de senaste gångerna :) 
 
Jag har varit vaken i 2 ½ timme och börjar bli lite småhungrig nu, men jag har ingen nyckel och Persson sover fortfarande. Tror jag iaf, så jag kan iaf inte gå och handla, vill hemskt gärna köpa mig en tandborste också, så jag kan tväta min mun! 
 
 
Detta är jag, i vår otroligt fula soffa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0