- 4 kg på tre veckor

Kunde gått bättre, men alltid något, och jag har fuskat lite, åt en langos på Tosia och har druckit alkohol ca 4 ggr. Men ändå, jag har ändå varit duktig tycker jag. Inteätit en enda brödskiva, inte en enda pizza slice, inte en enda hamburgare, jag är ätit korv men utan bröd, inte en droppe coca cola, inte en enda sötsak. Så lite stolt är jag ändå över mig själv. Jag har inte tränat någonting, så hade jag gjort det så hade jag varit ännu mindre. 
Igår mötte jag och Manda, Tuva och Josse, då blev det ytterligare öl. Tuva vet att jag strejkar, då beställer hon bara in mer och mer öl till mig. haha.
Sen kom Olof och vi (- Manda och Josse) stack och bowlade med Tuvas bror och hans vänner. Jag var sämst men det var ändå så jäkla roligt. Nu blir det ut att lämna lite cv!
 
 
PussHäj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0