TGIF

Oj, idag var jag ca en halvtimme till jobbet, varfør kan jag berætta ikvæll! Men jag tog trikken (spårvagnen) och jag brukar alltid ta bussen. Jag har aldrig tagit trikken till jobbet førr utan bara hem från jobbet. Och vægen ær lite kringeli krokig, så jag hittade verkligen inte vægen till jobbet? haha vad fanken hænde?

Och nær jag redan vart sen, så det kændes som att jag løpte runt hela Oslo, och nær jag hade sprungit ett tag så tænker jag ge upp, och satsar på att ta mig hem istællet. Jag var lagom sur på mig sjælv. Men sen rætt som det ær, så finner jag vægen fram och kommer så en halvtimme sent :)

Jag sætter mig och børja sælja direkt och det gick førvånansvært bra faktiskt. Och ikvæll ska jag æntligen træffa Sessan igen :D Men blir nog en lugn kvæll, så jag kommer dricka massvis med alkohol imorgon, fan. Mitt nyttårsløfte gick ju inte jættebra, men det kommer bli sjukt nice i vilket fall. :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0