Söndag igen

Sandra om Fredag, började bra:
Haha, det var det dummaste jag hört i hela mitt liv! Har man betalat ska det ju vara klart. Bara ytterligare en anledning till att lura folk på pengar...
Svar:; Ja jag vet, men regler är regler.. Och jag aktiverade kortet sen efter på dagen, och jag har liksom 30 dagar framför mig där. Så dessa två veckorna kostade mig 750 kronor kan man säga.

Igår tog vi det bara lugnt, var lite sliten sen i fredags då vi bara satt hemma och drack öl, men det blev sent och sov lite timmar. Så igår satt alla fyra, (Jag, Manda, Dennis & Daniel) inne hos grabbarna och njöt av varandras umgänge :) Och eftersom Macus har flyttat så stod det en tom säng där inne. Så Dennis sov i sin säng, Manda och Daniel i daniels, och jag i den tomma. Det är så mysigt när vi alla är tillsammans. Och Linnea är just nu i Lund men kommer tillbaka idag. Så vi må städa lite efter helgens festligheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0