Pepparkakor till frukost

Japp, gårkvällen var sperbra. Mötte Sessan, Amanda, Susanna och Johanna på jernbanetorget. Vi gick en runda på Karl Johan innan affärerna stängde. Hittade mig en ny shorta och en blå bh. Sen tog vi en runda inne på Oslo City där affärerna är öppna c 2 timmar längre. Vi avslutade på Fridays och åt natchos och drack öl :) Det var hur trevligt som helst.
Sen satte jag på min min nya mans shorta och gick ner till ankan och drack Jack Daniels och cola :D haha, Daniel fick stå för drickan, och Dj Sorosh fick stå för musiken, haha. Låtar som alla kunde textern och rörelserna till. Och sen drar vi vidare ner mot rett in. Där Daniel bjuder laget runt på shots. haha, och lite till öl. Så jag däckade gott inatt runt halv fyra, inte jätte sent egentligen.
Och ikväll kommer det bli så grymt!! Kommer bli så himla roligt, och jag har bjudit hit Niklas, han har annars vägrat svenska föreningen ;) haha men nu ska hoppa in i duschen, käka något, sen är det bara till att börja fixa sig :D Ska börj dricka runt 4 typ. Eftersom konserten börjar åtta, tror vi :s haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha så kul :)

2012-01-14 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0