Monday morning

Jag får verkligen totalpanik på min dator, lika seg som bulldeg. Igår var en ganska händelserik dag ändå, för att vara här på föreningen. Linnea och jag vaknade runt elvatiden, då pappa ringde och väckte oss. Det gör inget dock, vi skulle ändå upp då :) Då gav vi oss ut och sprang, det var ganska perfekt väder, lite kallt, men det kunde vi stå ut med. Vi sprang ca 6 km, en lagom runda sådär innan frkost.
Sen kom vi hem, jag duschade inte och kände mig superskabbig, haha men jag skulle ner till solariumet en sväng. Så där låg jag och stekte och drömde mig bort i 18 minter. Sen kom jag hem och väntade på att Elli skulle fixa mitt hår, vilket hon gjorde. Så nu är nästan allt det slitna borta och jag har slingat mitt hår lite blondare, det ser dock lite gult ut på bilden. Men det ser bättre ut i verkligheten. Men nu är mitt hår mjukt och fint, och jag har kommit fram till att jag drivs bättre med den här längden faktiskt. Kanske bara för att mitt hår ser friskt ut för en gångs skull. haha.
Och jag måste ha ett nytt skattekort. Men tiderna till skattekontoret är ju så himla bra! typ 9-15, dom tiderna ingen jobbar alls typ. hm, I Do! Så tänkte gå in på hemsidan och beställa, se ifall jag kan, eftersom min data är seg och internet ite är så mycket bättre. Men får fixa det på jobbet annars. Min nya chef Olof får hjälpa mig :D
Och att sluta gå in på facebook, är som att sluta med vilket beroende som helst. Varje gång jag inte har något att göra (vilket är ganska ofta) tänker jag att jag ska logga in. Men neh då.. Jag är lika duktig som Daniel, som har varit rökfri i snart 5 dagar! :D



Nå må jeg löpe til jobbe!
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: sesss

gulleplutt!

2012-01-09 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0