Lördag, och jag mår så himla bra!

Igår sprang jag runt lite överallt, jag var nere på Grodan och skulle säga hej till Sorosh, så öppnade Sanin dörren, och vi har typ inte setts på ca tre veckor eller noe. Det var kempekos, så satt jag inne hos Elli här uppe en bra stund också och snackade lite dynga med henne. Och avslutade kvällen med en apselsin, lite chillinötter och Friends tillsammans med Dennis :)
Himla lugn och fin fredag, och idag mår jag precis som jag förtjänat! Jag mår hur bra som helst! :D Och idag ska jag först träffa Niklas, vi ska ut och gå en lång runda. Sen ville Sanin äta morötter tillsammans med mig, hAHA , och titta på film eller noe :) Sen kommer vi laga middag här uppe. Åh det ska bli gott med middag! Inte allt för ofta man äter det..
Och mål med 2012, är att vara ute och resa minst två gånger. Inga stora resor som kostar shortan, då kommer jag aldrig ha råd med hela världen, så en solsemester, sen tänkte jag att det hade varit skitkul med Irland mot sen sommaren eller början på hösten? :D Hur lät inte det, det står på min att göra lista innan jag dör, dricka öl på en pub i Irland! :D Tror det kan bli fett.


Bara så ni vet så har jag börjat knarka gamla bilder, så räkna med att få se det ofta ;)
Här en e himla fin bild på mig och bandini, då Tim fyllde 20 tror jag, då temat var keps :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0