Det är mitt namn du har på armen

Och det var svårt att somna inatt också.. Vad hände? Och jag har blivit totalt beroende av Miranda, om hon inte ligger i sängen och ska sova kan inte jag heller somna. Så igår satt hon och höll Dennis sällskap ute i köket när han kom hem från jobbet och skulle laga mat. Så jag låg här och hörde de skaratt utanför, så jag fick helt enkelt också gå ut och skratta lite. Sen avslutas måndagskvällen med en underbar ryggmassage av Dennis! :D Han är bra till allt den pojken :)
Och jag blir så lätt rastlös, hela tiden är jag inne på resor, flytt osv. Himla massa planer för detta året, och jag vill verkligen att allt ska bli av. Så förhoppningsvis kommer vi inte ha fler lediga dagar, och leva på vatten och bröd, så pengarna räcker till :)
Idag jobbar jag då som sagt till 18.00, sen ska jag kolla med Bea på jobbet om hon ska gymma idag och ifall hon isf kan vänta på mig. Och imorgon åker Felicia. Hon ska hem och plugga, hoppas att det kommer gå bra för henne!
Och jag vet inte om jag har skrivit om mitt nyttårslöfte? Iaf, att bara dricka på hödgtider! :D Och med högtid menar jag om det är något alldeles speciellt som händer. Typ födelsedagar, eller inflyttnings-utflyttningsfest :)
Det kostar alldeles för mycket, ett mycket dyrt nöje. Får se hur det går här på föreningen..
Kim, en av många människor jag bott med men aldrig mer kommer träffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0