Alla hjärtans dag

Har suttit hos Linnea och Marcus sen jag kom hem från jobbet. Tanken var kören, men vi bestämde oss för att börja sjunga någon annanstans istället, så vi skippade den. Så satt vi och tittade på film istället på deras rum, bara vi tre. De har köpt en ny tv, en 3D tv, haha så vi tittade på skräckis där. Sen när jag gick, så slog det mig, idag är det faktiskt alla ♥ dag, och jag har spenderat den tillsammans med Linnea och Marcus, ett par! haha, jag tackar så mycket för sällskapet som jag trivs otroligt bra i, men när jag gick sa jag - Ja, jag firade inte dagen ensam iaf, haha nej, men jag gjorde det som tredje hjulet till ett par!
Haha vad hände? Men det var en trevlig kväll, och jag hoppas inte att jag störde så mycket ;)
Ser fram emot morgondagen, The Ex-day! haha för alla oss singlar.
Och igår på posten kom det ett paket till mig,
Mina söta föräldrar som skickade dett gulliga kort, och en chokladask :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0