Ny header

Fast jag suger, jag vet.. Har pillat och hatt mig, och jag är inte riktigt nöjd, och kommer nog inte bli på ett tag. Men tänkte iallafall att jag behövde göra något nytt nu eftersom jag haft samma så länge. Tryck F5 (knappen på tangentobrdet pappa) om ni inte ser den.
Jag har inte bloggat, för jag har inte orkat och inte haft lust till det. Men nu ska jag se till att göra det igen. Under tiden jag inte uppdaterat så har jag förflyttats på jobbet. Vet inte riktigt om det är en befodran, men jag sitter nu på Team Allers. Då kommer jag istället sitta i kundtjänst vilket resulterar mycket trevligare samtal och de människorna som ringer har ju faktiskt tid att snakka med en och inte snäser av mitt i samtalen. Och jag har suttit på Uno-X så himla länge nu så började bli lite tjatigt. Dock har jag haft äran att ta del av världens bästa chef!
Imorgon är det lönepils som gäller, men eftersom jag kommer hålla mig nykter så kommer jag slippa skämmas på måndag :) Ska nu vaska bort mitt smink och titta på film, hoppas alla har haft en bra uke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0