Min vita månad börjar idag

Glömde helt bort vad jag lovat mig själv.. Så igår vart det lite utgång här i Oslo tillsammans med Daniel. Vi var påväg till Lux men fann inte vägen så vi tog oss till Yatzy istället, ändå stället som jag faktiskt hittar till ^^
Så vi drack drinkar, och såg att jag Alexander jobbade i baren, vi har jobbat på samma team på LTM. haha och det verkar som att det var hans första pass där så får hoppas att han tyckte det gick bra :)
Hannan var och sminkade mig också, haha och det var något helt nytt, tog ett tag innan jag vänjde mig vid det, men sen efter några öl brydde jag mig inte lika mycket ;)
Det var en spännande upplevelse att ha så här mycket smink på sig, men va fan.
Dennis och jag har gått en runda inne på Oslo city, jag ville gå Karl Johan men eftersom jag sov så länge idag så vart allt stängt när vi kom dit :( De stängde 18.00. Men jag handlade mig hårprodukter och en högtalare för 299:- :D Och den är bra för det priset liksom, och yttepytte liten!

De lilla rosa på Hugos högra sida :)
Nu ska jag och Dennis ut och käka på Friday's :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0