Kontorsrøv

Ja det måste bero på det. Min stora gigantiska rumpa, ja så har det allltid varit. Men nu, den ær helt nedsutten. Jag har aldrig någonsin haft en sån platt rumpa i hela mitt liv, så jag har lite ångest nu øver att jag måste træna den. haha jag ær så patetisk. Men innan har jag alltid tænkt att jag måste træna før att bli mindre, och nu nær jag væl blivit det, då vill jag bli større. Dock har jag inte blivit mindre pga av træning, utan før att jag slutade med att æta pizza eller Mcdonalds eller liknande typ fyra dagar i veckan.

Men imorgon ska jag ta med mig træningsklæder och sen ska jag førmodligen gymma tillsammans med Olivia etter jobbet. Får se hur det går, men saknar verkligen att gymma. Titta på alla mænniskor som luktar illa och ær svettiga, det ær livet det.

Och idag fyller Manda år! Så igår bakade vi cheesecake, eller jag handlade ingredienserna och Linnea bakade, (och jag slickade skålen också) Och med riktigt mycket digistivelex på så det ska vi gotta oss med idag! :D Det ser vi fram emot. Och jag bjød Linnea och Marcus också, så de kommer kanske. Så hyggelig med lite bursdagskos :)

Och min nya kærlek ær pistajnøtter :) Bara så att alla vet-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0