Drar mig mot Nordea

Vaknade och sa till mig själv att jag måste gå ner till konsum. Slår upp ögonen och inser att jag är i Oslo, tänker: Ja men då springer jag ner till mamma och pappa istället. Men jag är fortfarande in Oslo!
Och jag drömde drömmar om att jag var hemma och körde moped och Sessan hade ett eget hus med några vänner, Susanna var med också, mitt ute i skogen i Johannishus. Pappa hämtar mig, kör mig till statoil där jag tydligen börjar jobba idag, men samma dag som jag började, så hade det tidigare affärsbiträdet blivit stucken i handen av en gaffel som sex killar var inne och gjorde tidiagre under dagen.
Nu ska Linnea, jag och Sandra ta oss till Nordea då jag ska få nya uppgifter till internetbanken så jag kan logga in där. Och Sandra skulle in på Oslo city en runda.


Kommentarer
Postat av: sessi

haha hade varit sjukt najjsss

2012-02-11 @ 15:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0