Är det redan måndag?

Frågan är på fullt allvar vart söndagen tog vägen? I lördags var vi hos Linnea och Marcus och hade det mys. Alla däckade runt två tiden hemma hos dom, det var inte direkt planerat. Vaknar klockan två, äter lite frukost, och Linnea och jag sätter hos på trikken hem. Väl hemma, då lägger vi oss och sover, till klockan sju, är vaken till ca tolv sen somnar jag igen och har sovit hela natten och blev arg när klockan ringde. Hur många timmar är inte det sammalagt, typ 24?
Så sov alltså bort heela söndagen, vilken var jäkligt skönt, men gud så tråkigt. Nu var det liksom dags för jobb igen. Hoppas att ni andra har haft en minst lika skön och utvilad helg som jag har haft. Längtar redan till nästa!
Eftersom jag sitter på Mandas data så får det bli en fin bild på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0