Lingonveckan.nu

Känns just nu som att mina inälvor torkat ihop! Ah vad ont jag har, men ja, det finns alltid människor som har det värre, så jag ska inte klaga. 
Ställde idag klockan på 10.00, men låg och snozade i 1 h & 45 min. Det ger vi tummen upp för. Men jag ska iallafall nu lägga på mitt ansikte och gå ner till skattetaten. Jag måste få ett skattekort!!!
Jag var där nere i måndags och fyllde i blanketten, men var tvungen att gå därifrån så jag inte skulle missa min intervju. 
 
Vi går ner Miranda och jag, vi måste komma ut lite. Igår satt vi inne hela dagen, sen slutar Linnea klockan 16 så då cyklar hon till mig, sen går vi till gymmet tillsammans. Första gången på ett gym sen jag kom till Oslo! Ska bli skönt skönt att kunna träna regelbundet igen (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0