vad har hænt?

Jo, lønepilsen blev lagom sjuk. Vi satt på evergreen, spelade kort, blev dynga typ. Gick hem till Malin, busade lite, gick till tempest, dær lønepilsen befinner sig, dock var vi først + en annan teamleader. Men sen kom resten. Men det kænns som att Tuva och jag sprang mellan Amundsen och tempest hela kvællen. Och sen vidare till Nicole n son. Dær dansar vi en stund, sen går vi hem till svenska, efterkrøkar lite. Då var det jag, Tuva, Olof, Malin, Jonte och Olofs och Tuvas væn Fredrik. Vi sætter oss på ankan, Olof tar upp mer øl, sen førsvinner han. Vi trodde han gick och la sig, men han gav sig ut på byn och fortsatte kvællen, haha vilken ditch.
Men Jonte och Fredrik sætter sig och børjar spela ps3, ngt jækla bilspel som fkick mig att bli ordenligt snurrig i huvudet. Och ingen av oss bor ju dær, sen helst pløtligt kommer det in typ 20 pers och børjar festa medans vi ligger dær helt avdæckade typ. Så vi går upp till mig, och somnar i soffan allihopa. haha. Vilket drag....
Och min kamera då :( Jag har ju inga bilder, før jag var så jækla korkad. Jag lægger kameran på laddning på kvællen innan, så tænker jag att jag inte får glømma den imorgon nær jag drar till jobbet før vi skulle dra direkt etterpå. Och vad gør jag, jo klart jag glømmer kameran, MEN Tuva och jag går hem till mig efter jobb iaf, jag tar kameran sætter i batteriet och drar ner till trikken. MEN (haha) nær jag ska starta kameran så inser jag att jag aldrig haft laddaren i kontakten.. selvføgelig...

Annars har det inte hænt så mycket, ska sæga upp mig från svenska idag førresten, vad sker nu liksom?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltid kul när det händer något nytt ;)

2012-04-25 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0