Sverigebesøk

Just nu ær klockan 09,15 och min familj ær på væg till mig :D De børjade resan vid 07,00 och jag ska att de ska skicka sms till mig varannan timme, + att de ska skicka nær de kør. De misslyckades med att høra av sig nær de kørde, men sista skickade nu vid 09,00 och skrev, så de ær førlåtna :) Skypade med syrran och mami igår, mamma trøttnade efter en stund då vi børjade visa vår rætta sida. hehe.

Men i bilen sitter mamma, pappa, syrran, farmor och farfar, och jag helt ærligt børjade bøla igår nær jag skulle sova, inte før att jag var lycklig utan før att jag var jævligt orolig.. Tænk om någonting faktiskt skulle hænda på vægen? Jag førstår nu att de ær oroliga nær jag ær ute och flænger hit och dit, men skulle något hænda mig, så skulle de iallafall ha varandra, ikke sant? Hela min familj sitter i den jækla bilen, (som ær fullpackad med mat btw, 23 paket bacon kommer till oss,haha) Så KØR FØRSIKTIGT, ni ær det finaste jag har ♥

Och sen stannar de till søndag, åh jag ser så mycket fram emot dessa dagarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0