Svårt att sæga nei

Igår var jag på jækligt deppigt humør då jag trodde att jag sænt 2500 nok till mitt svenska konto men kom på att det var fel uppgifter.. Men ringde banken och kollade och allt skulle ordna sig, tack och lov før det. Det ær ju bara pengar så ingen som skadas, men det ær ændå lite retligt.
Och så har jag himla svårt att sæga nej till saker och ting, haha, vilken ær ganska roligt då jag hinner uppleva så mycket :) Men idag ær det ju faktiskt vahlborg før de som missat det. Jag hade missat det, det ændå jag hade i huvudet var att jag ær ledig imorgon, haha. Men så ringde Lovisa nu och frågade om vi skulle ta några øl, så det spikade vi nu :) Så ska bara hem direkt efter jobbet, och æta något, sen fixa till mascaran och vidare till Carl Berner till fina Lovis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0