Igår var Tuva Og jeg på Tusefryd

Och för alla som inte vet vad det är, så är det Norges största nöjespark, me den gick inte att jämföra med Liseberg! Den var mer i stil med grönan.

Vi åkte allt som gick, förutom uppskjutet, för den är inte rolig någonstans, man får bara himla ont i nacken. Men jag åkte iallafall den värsta karusellen jag åkt i hela mitt liv. Fyfan,, trodde jag skulle dö. Den var så högt uppe i luften, man hängde upp och ner oh den gick så sjukt fort. Inget att rekomendera, däremot massa älskade klassiska berg och dal banor med loopar hit och det, det är göj det! :D
Sen åkte vi hem till tuva och tog det lugnt, sen in till byn igen för å kolla läget, Tuva agerar turist oh köer sig en lusekofte och bara vaar allmänt söt. Sen hamnar vi på Tors Hammer och Tuva dricker öl medans jag dricker vann :)



Kommentarer
Postat av: Else

det så hyggelig ut!!!

2012-04-30 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0