gelenails

Åh, idag ska jag bli ompysslad hos nageltechnologen. Blir gelenaglar med någon mysig vårfærg, typ orange eller mintblå? Koos, sånt man får unna sig nær det ær på væg att bli sommar.
Jag har också køpt hårfærg, først køpte jag brun, før tænkte gøra mig lite bruna slingor, men jag har ombestæmt meg, nu blir det blonda slingor igen, eller vita, Kan spara det breuna till høsten om jag kænner før det..
Jag måste handla mig en ny resvæska också kænner jag, faan det ær så mycket som jag behøver gøra kænner jag.

Igår fixade jag æntligen min bankdosa så nu kan jag øverføra pengar hit och dit, så om det ær någon som behøver så ær det bara till att sæga till!

Imorgon ær det sista dagen før både Olof och Tuva på LTM. Frågan ær vad jag ska gøra med mitt liv efter det? Men kan glædja meg åt att Tuva och jag ska på Tusenfryd på lørdag :D Waay, det ær typ Norges størsta nøjespark som øppnar, men æven om den ær så pass stor i Norge så slår den typ inte Grønan, och absolut inte Liseberg! Men vi ska iaf cykla dit, (så mysigt) før Tuvalii bor så næra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0