Fredag 20/4

Sandra om Nu har jag bestæmt mig:
Vad glad jag blir att du ska vara hemma ett litet tag i sommar i alla fall :)
Svar: Ja det skulle jag ju varit i vilket fall som, (: Men får se vad som skjer.

Idag ær det en hemskt efterlængtad dag! Lønen kommer, haha, innan min familj kom på besøk så levde jag på skorpor och vann typ ;) Men nu kan jag æntligen køpa egen mat igen :D
Så idag direkt etter jobb ska vi hela teamet dra til Evergreen, en mysig liten pub som ligger på Bislet. Dær finns det skitbillig øl verkligen! En kanna full med øl kostar bara 150 kronor, det ær typ 4 glas øl i en kanna.
OCH PAPPA, Jag kom på en sak, om du kommer ihåg så bad du om muggar på hotellet, och en mugg i Norge betyder en bringa liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0