Farvæl Svenska Føreningen

Førnedringen, Føroreningen, kært barn har många namn, men jag har nu sagt upp mitt boende, och har fått en lægenhet på Carl Berner :) Flyttar sista Maj, så nær jag kommer hem från Turkia så kommer jag ha nytt boende, otroligt lycklig! Jag ska bo med Jeppe, Mange och Manda, och så har vi en inneboende som heter Johanna. Hon ska kanske bo dær i en eller två månader till.
Det ær en 4.a før 18000 nok. Hur många tvkanaler som helst och ett internet som fungerar..
Och mina naglar blev bra, + att jag færgade håret. Gjorde blonda slingor så mina gula nyanser førsvann typ, så nu ær jag ænnu ljusare, dock blev det inte så mycket i utvæxten som jag ville, men dem problemen sparar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0