Tisdag

HEEEEEJ!
 Jag gick in till mitt rum igår vid elva tiden ungefär och skulle förbereda mig för natten, för inatt skulle jag bara sova ut riktigt. haha mm det gick ju bra! När jag legat och pillat lite på datorn en stund så kom Daniel in. Och vi hade värsta djupa samtalen och det slutade med att han somnade här, men jag kunde inte sova så gott eftersom jag inte kunde breda ut mig orentligt. Så vid halv tre väckte jag Daniel och sa till han att han var tvungen att gå och lägga sig.. haha. Jag behöver min skönhetssömn :)

Nu måste jag ringa bemmaningsföretaget toptemp för igår skulle jag registrera mina timmar på nätet som jag har jobbat men då står det att jag inte har några opdrag, alltså jobb. Så måste ringa dit eftersom det är lön på fredag och måste lämna in mitt skattekort så att de drar rätt skatt, det vill säga 36 % och inte 50 % som det blir ifall man inte lämnar in det.. Och det är lön på fredag, och så har jag fått lite pengar in idag på kontot från tidningarna sweet!

Och idag måste det gå mycket bättre på jobbet, eftersom det gick så jäkla dåligt igår för mig! haha men det är det som är grejen med salg, ibland har man dåliga dagar..

HaDe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0