Onsdag

Halv vecka, så snart är det Halloween helg som gäller! :D Åh men jag vet inte vad jag vill klä ut mig till.. Tips någon? Vill vara något roligt och annorlunda. Men så svårt det är!

Ja idag har jag lämnat mitt skattekort till toptemp, och registerat mina timmar :) Så nu kan jag få lön för dom :D pch tur är väl det. Det tycker jag är en sak som är väldigt bra, att man får lön varannan vecka istället för en gång i månaden, då har man liksom pengar hela tiden. Så nu börjar sparandet. Det är så mycket som jag vill göra, som kostar mycket pengar. Men det första är väl att spara ihop pengar till depositionen till vår framtida lägenhet. Och det börjar hända saker nu, Miranda ska på intervju idag och jag hoppas så på att hon får jobbet! Och Linnea ska imorgon på samma ställe som jag jobbar :D haha, så om alla jobbar så kan vi snart börja leta lägenhet :D:D

Och då kan jag äntligen ta hit min älskade lilla vovve! Vi är ju ute på vår fina långpromenad flera gånger i veckan, och det är så konstigt att inte ha med sig sin lilla bebis, + att jag har gått ner 5 kg sen jag flyttade till Oslo, haha. På tal om ingenting, men daglig motion och inte så mycket skräpmat gör min figur lite bättre :)

Men nu ska jag springa ner till bussen,

HaDe!


Kommentarer
Postat av: faster

Hej Fiatösen!

Så roligt att du fått jobb.Lägenhet? Då kanske du blir en bofast norgejänte.Och visst förstår jag att du saknar Hugo.Men mamma o pappa tar ju väl hand om honom.Såg att du är ute o joggar ibland,det glädjer fasterhjärtat :D.Hoppas vi om inte förr får träffas till jul.Det är ju faktiskt så att vi ej sågs så ofta innan heller;).Ha det gott,kram från gamla faster

2011-10-26 @ 15:42:47
Postat av: mamma

fia lilla du behöver ej klä ut för att det är halloween det räcker att du är som du är så är du rolig och annorlunda akta bara så du inte skrämmer någon genom att visa dig kram på dig

2011-10-26 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0