Internet har fukkat hela helgen, äntligen lite uppdatering

Jaaaa, Halloweenfirande igår :D Jag har aldrig lagt ner så mycket energi någon gång på utstyrsel tror jag. Först åkte vi ett stopp i tunnelbanan bara för att vi var lata och inte orkade gå, sen när vi skulle till Halloweenbutiken så var det kö för att komma in, haha det var galet mycket folk, hela Oslo var utklätt. Jag köper ett par röda linser, lösgaddar, en hatt med nät och näthandskar :D 870:-

Men så mycket energi till ingen nytta.. Jag äter nästan ingenting på hela dagen, en burk tonfisk och lite pasta, jag dricker några glas vin och är sedan helt borta.. Har sprungit runt överallt, först kräktes jag på toa, sen kräktes jag i en bunke på rummet, haha vilken pajjas, Sen efter att ha fått kräk i håret ska jag duscha, springer runt naken som en idiot och håller på.. japp, däckar 22.30 och vaknar igen vid 02.30 då Linnea och Dennis sitter på rummet, på Linneas säng och pratar. Då går jag runt som en zoombi i alla rummen, går naken med mitt dundäcke runt mig, och det var fest borta i Ellies och Nathas rum.. Där inne hade jag tydligen varit en sväng. Ja vilken kväll, också när jag vaknar där på natten så är det någon som har ritat mig i ansiktet och skrivit kuk i pannan på mig, haha jag trodde jag skulle dö.

Sen idag kände jag att jag behövde lite mat iaf, så går till McDonalds och kränger hambuggah :D
Och nu kände jag att jag behövde fräscha till mig lite så la en ansiktsmask och gick sedan in och tog en lång varm dusch, så nu luktar jag gott igen :) Och en god nyhet är att Dennis, älskade Dennis, har supermario, så gissa vad denna söndagskväll ska gå ut på? Klå alla i tv- spel!!! Äntligen får jag visa något jag är riktigt bra på ;)


Titta vad söt jag var mamma :)







Kommentarer
Postat av: mamma

du var jättesöt synd att kvällen slutade som den gjorde men du kanske lärt dig något av det att man måste äta . Hoppas du spelat riktigt mycket super mario och fått visa din kapacitet kram mamma

2011-10-30 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0