Gårdagens jobb

Klockan är 11.06 och jag har legat och snoosat i en hel timme. Direkt efter att jag skrev inlägget igår så ringde de mig och frågade ifall jag ville jobba nu i vekcna, och börja redan igår. Och det gjorde jag så gärna. Så igår var jag i köket på Ikea, det var riktigt svettigt och stressigt men jag klarade det ändå :)

Jag jobbade mellan 14-22 men en halvtimmes rast, så jag stod upp i väldigt många timmar. Som tur är så hade de
riktiga skor att låna ut till mig men ändå så var jag helt slut i benen igår när jag kom hem. Idag jobbar jag likadant bara det att jag ska stå i disken och diska hela dagen, :p
Men det är pengar det också :) Och att gå en runda på Ikea och titta varje kväll efter jobbet är ju ganska roligt :)

Nu klockan 12 så ska jag till studentconsulting som fixade detta jobbet till mig och så skulle jag prata lite med min handläggare. Sen kommer jag ta gratisbussen som klockan 13 härifrån stan och sen köra ännu ett jobbpass till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0