:)

Sandra   om Nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja.:

Haha, om jag kommer till Norge så måste jag få följa med på karaokebar och se Miranda sjunga Hakuna Matata :)Hade ju vart bäst

Svar: haha ja det går nog att ordna ;)

Nu vart det söndag igen och jag har en ny spännande vecka framför mig. Imorgon börjar jag nya jobbet och det ska bli spännande, med positiva tankar så går vilket jobb som helst bra.
Och jag kommer träffa ytterligare lite nya människor. Alla som man träffar, som man inte vet någonting om, har alltid en egen liten historia att berätta om, och det är alltid lika intresant att lyssna på berättelser.

Igår var jag och jobbade på Ikea också, fast inte samma Ikea som sist utan slependen Ikea, där stod jag i Bistron, ni vet typ förbutiken där de serverar korv. INte världens roligaste jobb men helt okej när man tjänar 170 svenska kronor i timmen :)
Då ska man inte klaga :)


Nu vankas det löparrunda tillsammans med LInnea Hultgren :)

HaDe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0