En lugn lördag


Det var ju fest både i torsdags och igår så valde att ta det lite lugnt idag :) Vi ska titta på musikalen Chicago som är så bra :D Har man inte sett den ska man göra det!

Och jag har ju knappt knäppt några bilder sen jag kom hit så här kommer lite på några människor som jag bor tillsammans med :)


      

Norge Kim, Linnea och allas våran Dennis :)



Mr. Lee och Sohrab, eller hur man stavas hans namn, kanske det är med Z? Äsch



Farre och Miranda :)



Och Daniel och en tjej som inte bor på vår våning som jag inte kommer ihåg vad hon heter :p

Lever med jättefina människor, direkt när vi kom var alla jätte välkomnande osv :)

Men nu blir det filmmys i soffan med resten av människorna som bor här som inte ska ut :)

HA DE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0