Blev dålig uppdatering

Okej nu har jag jobbat fyra dagar, och jag måste säga att först var jag lite kritisk till jobbet. Men sen lär jag känna alla mina medarbetare och alla är så himla snälla. Finns inte någon som är tjurig typ och man kan skämta med alla. De verkade gilla mig också vilket gör att det blir roligare att jobba. Bra med jobb där det uppskattas att man är där och gör bra ifrån sig! Jag har varit väldigt trött vilket har gjort att jag inte har bloggat, jag har ju nästan inte jobbat på två månader så jag är lite ringrostig, men jag kommer in i det också :)

Men nu vet jag inte när jag jobbat nästa gång, det är upp till bemmangsföretagen att höra av sig opch än så länge måste jag säga att jag gillar bemmingsföretaget studentconsulting. Det känns som att det är ordning och reda liksom :) Och s¨åklart är det upp till mig också att söka jobb och det finns lediga stillinger på deras sida så allt är så enkelt, det var så jag fick jobbet på Ikea :)

Idag kanske de ringer från telefonbolaget också så då kanske det gömmer sig lite pengar där också. Alla jobb är välkomna, jag är allt annat än kräsen :)

Och
eftersom jag jobbade min sista dag i veckan igår så blev det lite vin här hemma. Det var skitgött, lagom mycket vin, lagom mycket människor runt om en, ingen press på att man ska gå ut och massa bra musik, (: Det var riktigt fint igår.

Men idag blir det nog ändå en utgång till någon karaokebar eftersom det typ är ända stället som har öppet som det är 18 årsgräns på :(
Men så får det bli :D

Och tack roliga faster för kommentarerna, det är roligt att veta att ni bryr er där hemma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0