Torsdag- sista dagen som tonåring!

Och imorgon kommer systra min! :D Hon kommer vara här vid kl 13 så då är jag på flygplatsen och möter henne :) Yay! Känner på mig att det kommer bli en bra helg. Ikväll när Maria kommer hem så ska vi boka bion på lördag, enligt Sarah så var det en redi pirr i byxan film ;)



Och så är jag ju ledig imorgon också, slappt och härligt att jobba två dagar sen ledig 3 ;) haha. Jag kan ju passa på att berätta lite om jobbet nu.

Detta är ett projekt som kommer vara fram till den 28, då vi får ett nytt projekt. Just nu ringer vi runt till såna som en eller två gånger om året skänker ganska stora summor till Norsk Luftambulanse och ber dom att istället för att skänka stora summor någon gång om året, att istället bli fast givare och skänka 150 kr i månaden istället. Haha alla blir typ skiträdda när man presenterar sig som Sofie som ringer ifrån NorskLuftambulanse, vem har dött!?



Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: faster

Stort GRATTIS på födelsedagen!!!

Du får nog en jättebra dag.Du och Sandra får roa er på bästa sätt.Många kramar från Faster

2011-11-18 @ 11:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0