Ny vecka

När jag vaknade runt elva tiden insåg jag hur skön min säng var och att jag skulle ligga där ett antal timmar till. Sen vaknar jag när Miranda och Linnea kommer hem runt halv ett tiden och då ligger jag och drar mig ytterligare en timme, det var den träningen ;) haha, det blir andra bullar imorgon. Och det har jag glömt skriva också, Linnea har ju fått jobb nu så då är våra morgon rutiner borta :( Men det är bra att hon jobbar förmiddagen ändå, då vet jag att när vi flyttar till lägenhet sen när vi har sparat ihop till depositiion så vet jag att det alltid kommer vara någon hemma med lilla Hugo :)

Och jag har faktiskt arit så duktig och till och med stått i köket idag, det var nystädat så då gick det an. Det blev lite stekt ris, enkelt och gott. Börjar med att steka lök, hackad korv, färska champinjoner, och paprika, sen tillsätt kokat ris i stekpannan och krydda med grillkrydda eller nåt shit och lite sötsursås eller nåt :) Perfekt! Och såklart mjölk direkt ur paketet ;)


Måste nu sminka till mig lite så att jag kan visa mig bland folk igen. Har gått osminkad sen i lördags, åh så skönt!

HaDe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0