Bakfylle lördag

Åh vilken händelserik fredag det blev ändå! Först går jag in på krifs hemsida och ser att vi vunnit över serieledarna, alltså, detta är så underbart! Vi är ju bäst helt enkelt. Sen dricker jag några glas med mitt vita vin, tar sedan taxi tillsammans med någon kille som pröjsade, Natha och Felicia till ett ställe som heter Yatzy då, där det är 20-års gräns. Jag fyller om två veckor!!! Men kom inte in, och inte Natha heller som är 92,a. Så vi går och snubben som betalade taxin följde efter oss, vi sa att det var OK att han stannade på Yatzy för vi kan ju inte räkna med att folk anpassar sig efter oss bara för att vi inte är 20, men han följer efter iaf, tar ytterligare en taxi till trumpeten, där vi dricker någon drink. Natha och jag hookar ihop med varsin fransman som vi inte förstod vad dom sa, haha. Men det var så drygt där så jag ringer Emilie och hon är på ett ställe som heter naken.

Så då går Natha och jag och killer som har betalat taxin till oss men som vi inte sa behövde ens följa med oss från första början blev skitsur när vi stack och började kalla oss massa sjuka saker, haha. Och han var ju helt lustig från början när han började mucka med taxichaffisen när han försökte göra sitt jobb bara, ja helt sjukt.

Men Natha och jag tar ytterligare en taxi, haha, till naken och där träffar vi Emilie, och vi dricker ännu mer. Träffar några norska snubbar som jag inte fattar vad de säger, haha, men de bjöd oss på dricka så vi stannade kvar hos dem för ett tag, sen sticker vi hem till föreningen. Efterfestar hos Sorosh och sedan vidare till Eliies rum. Då är klockan ca 05.20 så då ska Manda upp och jobba så hinner träffa henne en stund på morgonen också :D Jag däckar i Mandas säng och Felicia somnar i min.

Jag går upp vid tio för jag är så skitnödig så jag håller på att dö, haha! Så en vända på toan, drack lite vann och sen sova några timmar till, vaknar när Manda kommer hem från jobbet igen :D haha, och nu taggar vi massa musik på hela våningen och skvallrar om intriger som bildas här, haha. Frukost idag blev lite ostbågar och en coca cola, mmmm. Nu ska jag nog strax duscha, har sprungit runt i bara trosorna i flera timmar men nu får det bli lite ordning och reda. Killarna på våningen har helt plötsligt börjat ta tag i träningen så de ska hålla sig rena från alkohol, drygt tycker jag, men ikväll komer det bli mysigt när alla kommer mysa framför en bra film i säkerligen Lee's rum, älskade Lee :)


Jag och fina Felicia :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0