Taight med tid?

Hej allihopa! Tiden har knappt räckt till för någonting denna helgen.
Har jobbat torsdag, fredag, lördag och söndag, + tidningar på nätterna förutom natten till söndag. Och hela helgen har det varit långa pass så jag har inte hunnit sitta vid datorn något alls! Men i lördags var det ju torgfest här i stan, dock verkade det inte vara så värst mycket folk inne på själva torget men det var grymt mycket folk på jekyll, tror jag :) Som vanligt har jag minnesluckor trots att jag knappt hade druckit något. Det var ända ganska trevligt på Jekyll, lite nytt folk för omväxlingens skull.


Ja sen vart det jobb inatt igen, men ingen sömn efter det utan det som hände på morgonen var att jag gick ut med Hugo så han fick kissa lite, bytte kläder och slängde i mig lite fil :) Sen hoppade jag direkt in i Sarahs bil där Johanna också befann sig och vi körde vidare mot Hässleholm! Det avr så blande känslor.. Lycka, nervositet, avundsjuka.. Men efter allt så slutade dagen så himla bra! Alla var så lyckliga när vi åkte hem och fastän det inte har hänt miig så mycket idag så känner jag änd att jag har vuxit som människa. Jag vet att det är jobbigt för er som inte förstår vad jag menar men jag kan tyvärr inte skriva ut mer :)

Och nu ikväll så har Johanna och jag vart ute i en och en halv timme och gått i rask takt. Efter dagens onyttigheter så var vi tvugna, usch vi har varit så onyttiga så jag nyter inte ens skriva ut vad vi har ätit. haha!

Men nu blir det en dusch för jag ska snart upp igen för ännu en natt i tidningsbilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0