God natt vänner!

Alltid lika skönt att komma hem efter jobbet och bara ta det lugnt :) Klockan är nu 22,30 och jag ska upp igen om några timmar för att dela ut tidningar :) Sen blir det jobb hela dagen imorgon också i affären, tror jag börjar runt halv elva till stägning :)

Hade detta vart för ca ett år sen hade jag nog inte klarat det, men min kropp är van vid liite sömn nu så den är härdad :D Om man kan vänja av kroppen vid sömn? hmm,

Men sen är jag ledig heela söndagen (: Både på natten och på dagen, inte ofta det händer att jag inte jobbar en enda timme på ett helt dygn :D

Och det blir dessutom fotbollsmatch på kvällen för mig. Första matchen på kanske.. två år? eller något sånt, ska bli sjukt roligt och spännande! :D



hejhej trollunge (: Nej nu blir det sängen! Ha en supertrevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0