Dags att klippa sig

Jag var så himla sugen på en löparrunda idag, dock hindrar vädret mig en aning.. Snön har stigit och trottoarerna är icke skottade. Och det snöar fortfarande? Booring!
Så jag tänkte att jag kanske tar ett spinningpass istället, men det är ju röd dag så inga spinningpass går :/ Så blir ett individuellt pass på gymmet istället tillsammans med Malin :) Blir nog lite på cross walking maskinen och sen lite mage & rygg :)
Igår var jag nere hos Linnea och åt lite middag och gottit, hon hade bjudit sju stycken, alla förutom jag och Linnea är bara hemma på lovet nu så vi passade på att träffas lite. Jag hade himla trevligt och det var roligt att träffa alla tjejer igen, endel har jag int träffats sen studenten, vilket är ett halvår sen nu? Usch vad tiden går fort, snart gifter alla sig och skaffar barn och sånt, haha.

Själv väntar jag på nagelutbildningen (:
Haha denna bilden, tittar man på den utan att känna mig tänker man (fördomsfulla som alla är, inklusive jag) jäkla bimbo, haha så denna bilden speglar verkligen inte min personlighet (:
Denna bilden är lite mer jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0