Besiktning, träning och försäkring!

Så ja, ställde klockan på nio, inte för att jag egentligen behöver, för vovven väcker mig så gärna ändå vid den tiden (; Men bara för att vara på den säkra sidan! Så idag var vi på besiktningen av lägenheten och vi fick också nycklarna :) Yey! Så flytten kommer att ske nu till helgen, bye bye mami und papi ♥

Vi har också en egen tvättmaskin, vilket är hur skönt som helst! Mamma ska lära mig hur den fungerar, eftersom jag aldrig har tvättat i hela mitt liv så är det nog säkrast med lite hjälp (y) Men hur svårt kan det vara egentligen? =D Tvättmaskinen stod redan i lägenheten så vi köpte den av förra hyresgästen, 600 kronor bara (: Härligt!

Efter lägenhetsbesiktingen drog jag direkt till gymmet tillsammans med syrran, 30 minuter på Crosstraining maskinen och sen körde vi lite rumpa och lår! En härlig träningsverk väntar ;) Och ikväll är det ju även box också! Lite sugen är jag allt på att testa det ;) Får se hur mör jag är i kroppen lite senare, men hade vart kul (;
Nu ska jag ringa försäkringsbolaget (en gång till) För att ändra försäkringen från den 1 feb till på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0