Gjorde precis lite situps och åt en köttebulle

Intresant huh?
haha hinner inte träna idag, även fast jag är ledig :/ Tanken var att jag skulle gått på Indoor kl 10 med Sessan men jag fick hoppa in och jobba natten pga sjukdom. Så jag sov till halv ett idag istället. Ops! Vad hände där? Någon kommer inte lyckas med att somna ikv :( Men visst, helt okej skönt var det ;D
Idag ska vi handla till helgen, min man fyller 20 år så det blir att fira med lite kalas (shit, fattar ni hur länge vi vart ett par? Vi blev tillsammans när han var 16, och jag 15). Kommer bli varmt och svettigt i vår lilla tvåa, men så här har jag lärt mig: Finns det hjärterum finns det stjärterum! haha. Men faktiskt, alla kan få plats ifall man bara vill, andra får väl stå medans några äter, men på något sätt får alla plats!
Men innan handlingen står middag på schemat, åh jag ser redan fram emot dagens, lax med vitlökskryddad tomatkross och brytbönor.. Mums, visst låter det smarrigt?
Lax med vitlökskryddad tomatkross och haricot vertes
Sen blir det också städningen, mina påsar med nytvättade kläder och kartonger med saker tar ju aldrig slut! Lyckas man plocka upp en, när man väl har lite tid över, så kommer mamma och pappa inom en snar framtid med ännu mer ! haha. Vad man har handlat på sig egentligen, och kasta? Nej det kan man ju alltid få till användning någon gång.
Och vill ni veta en jätte mysig sak? =) Jag har lagt undan världens vackraste väska, alltså den är så fin, så enkel och stilren. Den kommer aldrig bli omodern för den är så himla enkel, dock är jag lite kluven för den kostar en slant.. Och jag som ska spara mina pengar ju.. Goch, men den väskan kommer nog bli min, någon gång (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0