Chanel no 5

God morgon alla glada! :D För hoppas verkligen att det bara är glada människor som läser här, sura människor räcker det med :)

Idag är det torsdag, vilket är en dag innan fredag då det är utgång som gäller för mig :) Ska äntligen få träffa Felicia igen, Felicia som jag har åkt till Tyskland med i två år i rad nu. Hon bor i Mörrum och vi träffades ju genom kören :) Kyrkokören med ingen av oss är djupt religösa ^^

Men innan jag får ut och ha roligt så är det plikter som gäller :) Hela dagen = jobb. sånt är mycket bra! Åh jag måste bara berätta också, jag har hittat världens goaste parfym, Chanel, kommer bara inte ihåg vad det hette! Men den var såhär lite gammaldags (för den är gammal) men luktade ändå citrus och ljuvligt :D Luktade även på Chanel no 5! Mums på den också, mamma tyckte dock den luktade kärring men jag tyckte den var riktigt vacker. Den har funnits sen 1921, de ni! Och håller fortfarande :D En flaska med riktig parfym Chanel no 5, som man bara behöver dutta några droppar på halsen och handlederna kostar ca 1000 koronas, men det kan det vara värt :D Hade varit himla tufft :)

Nej nu ska jag avsluta min frukost! Ha en superdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0