Monday morning

Jag har massa läskiga blåmärken över min kropp som jag som vanligt inte vet vart de kommer ifrån.. hmf. Ett på höften som sitter precis under troskanten typ. Försökte ta en bild men det var en knepig ställning alltså.  Och inatt har jag sovit med huvudet nere där jag brukar ha fötterna. Väggarna blir så rysligt kalla och man håller sig helst borta från dom. huhuhu.

Och imorgon och onsdag ska vi testa jobba 9-17 istället. Himla bra tycker jag. Inte för att det händer något annorlunda här hemma men man vill ju träffa alla så mycket som möjligt, speciellt nu när alla snart flyttar.. hur ska jag överleva. Tur jag har några kvar iaf, men det är nästan bud på att komma till Barcelona sen och pröva lyckan där, Oslo finns alltid kvar liksom.



Älskar stort hår.

Drömde till och med inatt att jag satte i löshåret igen, haha det cirkulerar mycket i mitt huvud just nu.

Ha en fin dag lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0