Börjar dagen med The Ark och te

Idag tog jag mitt förstånd till fånga och åt frukost istället för middag, sen är frågan vad man ska äta vid lunch istället? Äsch får väl bli det vanliga, Yoghurt eller nåe ;) Och även om jag lägger mig i lagom är jag ändå lika trött när klockan ringer. Igår sminkade jag av mig redan vid tio tiden och slocknade runt tolv, klockan väcker mig runt nio, nio timmar är ju ändå ganska bra? Men ändå lika jobbigt att stiga upp.
Och när vi var i Gbg så köpte jag två olika te sorter, en med lite chaismak och den andre var julknäck, måste säga att chait vart godare, men julknäcken var inte heller fy skam. Kom och tänka på det nu bara för att jag dricker tet för första gången nu ^^
När jag gick och la mig igår så tittade jag upp på fönstret, eftersom vi bara har takfönster, och det låg ett tjockt lager av snö. Och det roliga var, att precis när jag såg det började min näsa rinna som fan. haha, sjukdommar är helt klart psykiska! Så det blir väl till å börje bruke vinterjackan nu då. Jag har sjutit upp det så länge som möjlgt, men nu får det nog räcka.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fin du är skruttan

2011-12-07 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0