Hur menar du rik? Menar du pengar? Hur mycket pengar, är mycket pengar för dig?

Detta räknar jag som en dagbok, min "blogg". Betyder det att jag inte uteslutit sociala medier helt då?
Jag blev så leeeeesss!!! Mildt sagt. När slutade människor prata med varandra oralt? Ingen umgås på riktigt längre. Om man inte har smartphone förstår man helheten. Det enda festen går ut på, sminka sig fina, fixa håret, ta massa bilder, på dig och på människor som är dina "best budies" som du utan facebook kanske inte skulle ha något gemensamt intresse med..
Att man inte kan träffa en ny människa utan att kunna klicka runt på facebook och veta stora delar av hens bakgrund. skapa samtalsämnen av vad som hänt på facebook.
Det jag förmodligen tröttnade mest på var att man kunde fan inte gå ut och dricka sin öl, i lugn och ro, och ha härliga samtal med människor utan att den där jäkla telefonen kommer upp och man är mer intreserad av vad som händer på skärmen.
Jag har varit fri några veckor nu, och gud vad jag har lärt mig mycket. Synd att klockan tickar och det är dags att gå till kyrkan och sjunga av sig, annars hade jag berättat jättemycket för er :)
 
IM STILL ALIVE B*TCHES!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

jo men om du ditt tröghuvud kan fatta att fb är bra för de som inte BOR 5 minuter runt dig? du har ju uteslutet dina vänner som inte bor i Oslo helt? skaffa isf en telefon och skicka nr till mig!!
/Jävligt bitter.

Svar: kan med tår i ögat säga att jag älskar dig <3
LingonVeckan

2013-11-27 @ 10:08:33
URL: http://wakoo.blogg.se
Postat av: Anonym

Skiter väl jag i??!!!

2013-11-27 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0